Mvg? Naar mijn mening is dit niet bekend in het Nederlandse woordenboek, dit noemen wij in het mooie Nederland ook wel: Met vriendelijke groet vervolgens een komma en dan uw eronder zetten.
Als u iemand de taal wilt gaan leren verwacht ik natuurlijk wel dat u uw moedertaal beheerst tot een hoog afgestuurde student op de Nederlandse vakken..
Met vriendelijke groet,
Propker009
Beste
'Mvg' is een afkorting voor 'Met vriendelijke groet' die door de meeste Nederlandstalige gekend is (of dit al dan niet in het woordenboek van de Nederlands taal staat is buiten mijn kennis). Het plaatsen van een komma achter 'Met vriendelijke groet' of 'Beste' is niet meer nodig zoals als vroeger, het groene boekje raad zelf aan om geen komma te zetten (in een brief of e-mail). Ik wil u er ook op wijzen dat u noemen verkeerd heeft gebruikt. Wat u waarschijnlijk bedoelt is heeten, er is een groot verschil. Als u hier meer over wil weten kan u dit opzoeken op het internet. Ik zal nu stoppen met in het Nederlands te schrijven want dit is waarschijnlijk hinderend voor de andere gebruikers van deze site.
Met vriendelijke groet
SilenceP44